Ehhh… hej….

Jävlar i gatan, vad länge sedan det var jag skrev här!

Så vad har hänt sedan sist? En hel rackarns massa skulle jag vilja påstå, men det absolut största är nog att jag den 17 april 2012 tryckte ut ännu en perfekt liten bajsmaskin ur min lilla kropp.

Eftersom Bobben då hunnit bli hela fyra år, så kände vi att han skulle få vara med och betämma namn på den lille (som vi förresten visste var ännu ett litet gossebarn, sådant känner man som blivande mor). Bobben bestämde att den lille skulle heta Lipis, om det blev en pojke, eller Ponny, om det mot förmodan ändå skulle bli en tjej.

… Ut kom en Ponny!

Så nu är jag alltså tvåbarnsmorsa!

Jag tänkte att jag skulle ge mig på ett nytt försök att börja skriva igen om stort och smått, lite sång, lite bajs och lite naket!

 

Published in: on februari 24, 2014 at 2:11 e m  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://kletskiten.wordpress.com/2014/02/24/ehhh-hej/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lämna en kommentar