Gärningsmannen avslöjad!

Nu har jag tittat på den här bilden i flera timmar.
Jag kan liksom inte släppa det, för trots att de censurerat spindelns ansikte så tycker jag mig känna igen den där snubben…

Rätta mig om jag har fel, men är det inte den berömda fulspindeln?

Ett sådant ansikte glömmer man aldrig!

Published in: on augusti 9, 2010 at 8:17 e m  Comments (6)  

The URI to TrackBack this entry is: https://kletskiten.wordpress.com/2010/08/09/garningsmannen-avslojad/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLämna en kommentar

  1. Självklart är det den! Ring CIA direkt och be om att bli inskriven, det är verkligen dax nu.

  2. Klart det är den! Ring MI6 också när du ändå är igång. *nickar*

  3. du, jag mötte sveriges största spindel på semestern, han chockade min nästan till döds.

    jag står på en sten i vattnet och fiskar, så ser jag nåt i ögonvrån….: en SPINDEL som kryper ner bakom en annan sten… när kroppen hade försvunnit bort under stenen var benen fortfarande kvar däruppe, benen var så jävla långa att han fick släpa dom efter kroppen.. kuuuk vad äckligt… vill inte tänka på detta… fan att du fick mig att minnas 😛

    kraaaaam

  4. Så OETISKT av Aftonblaskan att pixla bilden så slarvigt! Trots allt gäller väl ännu oskyldighetspresumtionen i Sverige, vavava?

  5. och så träffade jag en till sån där jätte häromdagen, han satt på dörrkarmen när jag var på väg in i en lokal… han stirrade mig liksom rakt i ögonen så där höll jag allt på att skita ner mig…

  6. För i helvete Beebee, skärpa sig nu!!!


Kommentera

