Sökord of the day

Då och då ramlar det in läsare hit, som helt tydligt är ute efter helt andra saker än att läsa om nerbajsade vardagsrumssoffor, nerbajsade skinnjackor eller nerbajsade köksgolv.

Efter att ha ögnat igenom sökorden så har jag förstått att det oftast rör sig om personer som är lite småsugna på att närmare få studera vuxenkramar, fördjupa sig i Hans Scheikes liv och leverne eller bara vill få lite tips om hur man ska skriva en vigselannons.

Men det finns även en annan kategori människor som går vilse in hit med jämna mellanrum.
En grupp som aldrig någonsin skulle få för sig att söka på nätet efter vare sig bajs eller Hans Scheike.
En grupp som inte kan tänka sig att ta ord som kletskit eller svidfis i sin mun, och som rodnar bara de läser ordet bromsspår.
En grupp som får det väldigt jobbigt att finna den hjälp de söker, då det börjar krisa ”i Stora Rör”.
Jag talar förstås om den stora gruppen pryda människor, som finns där ute i samhället.

Så vad ska då denna klick av pryda människor göra då maginfluensan flyttar in i kroppen, på obestämd tid, och allt man vill är att finna ett botemedel?
Att ringa till vårdguiden är ju inte att tänka på, än mindre att ta sig till närmsta vårdcentral.

So, what to do? What to do?

Jo, man använder sig så klart av synonymer!
Man hittar helt enkelt på ett eget litet ord för diarré, som man tycker låter lite finare och kanske till och med lite renare.

Man väljer att söka på ordet:

RUMPMJÖLK

Så klart!

Nu hoppas jag bara att alla rumpmjölkssökare finner den hjälp ni så väl behöver, själv ska jag gå och ta mig ett stort glas O´boy.

Lycka till!

Published in: on augusti 2, 2010 at 12:58 e m  Comments (9)  

The URI to TrackBack this entry is: https://kletskiten.wordpress.com/2010/08/02/sokord-of-the-day-26/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 kommentarerLämna en kommentar

  1. Jag är glad att du är tillbaka!

    • Tack! Det känns skönt att vara tillbaka.

  2. Jag med!

    • Tack!

  3. Hahahahahahahahaha!

    • Nu vet vi vad det ordet betyder i alla fall, om det skulle dyka upp i nästa omgång av Pictionary.

  4. Är du SEOexpert?

    • Ja, det också.

  5. Åh, vad sufgen jag blev nu. O’BOYYYY!


Kommentera

