Nej men!

Så hälsar jag min rumpa välkommen tillbaka med tre starka hej.

HEJ, HEJ, HEJ!!!

Published in: on mars 23, 2009 at 8:25 e m  Comments (11)  

The URI to TrackBack this entry is: https://kletskiten.wordpress.com/2009/03/23/nej-men-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 kommentarerLämna en kommentar

  1. den här bilden är alldeles underbar 😉

    ja men visst är det otroligt… det är samma sak hos mig, dom nyser, snorar, hostar slem osv… men droppen är som sagt när dom kommer med kräksjuka… då undrar man om dom är mindre förstående 😉

    Hoppas din dag har varit toppen iaf 😀

    /Smultronmos

  2. Så snart jag fick huvve ur rövva, så hade jag en finfin dag! 😉

    Man upphör ju aldrig att förvånas över hur vissa tänker… OM de nu tänker över huvudtaget…

  3. vad är det där det tror jag inte på en röv och en hand som kommer u´t.

  4. sååååå fake

    • Det där var lite taskigt sagt. Jag hade faktiskt tränat i månader för att få till den där posen. Faktiskt!

      • Du skojar detta är bara fake lol asså du e cp

  5. freaky!cooly

  6. Hej !
    Jag sökte bara på hej på google och då kom jag fram till denna bilden.
    asså jag vet inte vad jag ska säga !
    jag sitter och skrattar hjäl mig !
    ofta man vill ha sitt hövve i sin röv !?
    haha ! !
    jag visade bilden för alla i min klass och dom skrattar så jävla mkt !
    och när du säger att du har tränat i flera månader så skrattar jag bara ännu mer hahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahah!!!! :O:O

  7. WTF?!?

  8. fy fan det luktar nog skit där inne hahahahaha

  9. det är otrolig hur kan han göra so har han är jrtte bra


Kommentera

