Jag säger bara, lycka till…

I går kväll:

Jag, liggandes i knubbsälsposition: – Hoppas att Bobben inte blir allt för stor. Jag hörde om en tjej, som hade en liten mage men som pressade ut en kotte på 5,4 kg. Fy fasen, måste nog tänka mer på vad jag äter.

*Här blir minnena lite suddiga.*

Några timmar senare visar det sig att jag på egen hand tryckt i mig:

¤ Ca 2 hg lösgodis

¤ Ca 2,5 kg vattenmelon

¤ 2 portioner korvstroganoff med massa grädde i

¤ 1 Coca Cola 33cl

Detta var alltså under några få timmar i går kväll. Vad jag stoppade i mig tidigare under dagen förtäljer inte historien, men så mycket kan jag säga att väger Bobben mindre än 5 kilo så är det ta mig tusan ett mirakel!

 

Published in: on juni 17, 2008 at 8:23 f m  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://kletskiten.wordpress.com/2008/06/17/jag-sager-bara-lycka-till/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

