Häcken full

Bara för att jag går hemma hela dagarna och väntar på att Bobben ska känna för att komma ut, betyder inte det att jag inte har fullt upp om dagarna. Jag säger som pensionärerna: -Jag förstår inte hur jag hann med att jobba tidigare!

I dag till exempel, har jag kommit på vilket ord som är världens äckligaste: SMEGMA. Smaka inte på det ordet. (Obs! Fråga inte varför jag kom och tänka på det ordet)

Tidigare ord på listan:

Världens roligaste: Bajs

Världens elakaste: Värdelös

Världens kraftfullaste svordom: Förbannelse

 

Bara så ni vet…

Published in: on juni 13, 2008 at 9:57 f m  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://kletskiten.wordpress.com/2008/06/13/hacken-full/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Kommentera

