Designbyte

Lyckades få lite tid över i allt mitt stökande, så jag bytte design på min blogg. Jag vill iinte skryta, men förbannelse vad somrigt och fint det blev!

Published in: on juni 13, 2008 at 10:10 f m  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://kletskiten.wordpress.com/2008/06/13/designbyte/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLämna en kommentar

  1. Vilka hemska psykedeliska somrar du måste upplevt i din barndom!

  2. Fasching, jag hör vad du säger…men jag skiter i det. Din avundsjuka lyser igenom. Du kan säkert få en somrig och fin sida du också! Lycka till!


Kommentera

